עוגת יום הולדת - גיל שנתיים


ביומיום אני לא ממש אוהבת לבלות הרבה בבישולים ואפיה, אבל אני תמיד מחכה לימי הולדת מיוחדים - בעיקר של ילדיי. אז יש לי הזדמנות להתפרע קצת, לערוך מסיבות מגניבות ולהכין עוגות מהממות. אז אחרי עוגות של מיני מאוס, דורה, עוגה בצורת בקבוק תינוק ואחרות בשנים קודמות, הפעם מצאתי בפינטרסט רעיון מדליק וקליל - עוגת בצורת מספר שמכוסה כולה בסוכריות עדשים.





קניתי 4 חבילות של עדשים של עלית וגיליתי שכמות הסוכריות בצבעים השונים, אינה זהה וכבר דמיינתי איך אני נוסעת באמצע הלילה לחנות בתחנת הדלק כדי לקנות עוד עדשים. אבל הכל הסתיים הרבה יותר בקלות.

אגב, עוגת הבסיס היא עוגת שוקולית פשוטה מכוסה בגנאש שוקולד. מאז שלמדתי להכין אותה, אני לא עוזבת אותה, ורק משנה את העיצובים למעלה. ועוד משהו - אני שונאת בצק סוכר, ולדעתי כך גם רוב הילדים, שפשוט לא אוכלים את זה. אז אני מסרבת להכין עוגות עם בצד סוכר. לפחות לבנתיים.

מזל טוב לעמיתוש הקטן!





תגובות