קישוטים והפעלות ליום הולדת

אז עמיתוש כבר בן שנתיים וכשבוע לפני היום המיוחל, החלטתי שאני מקדישה את הזמן שנשאר לתכנון מסיבה כיפית לילדים ולמבוגרים, עם כמה הפעלות שאני יכולה להכין לבד, לקנות הפתעות, לתפור, לגזור, להדביק וכו' וכו'.
את רוב הרעיונות שלי אני כמובן צוברת בפינטרסט, יש לי שם לוח שמיועד רק למסיבות ילדים - plan a party.
אז הכנתי במחברת הקטנה שלי כמה רעיונות שאהבתי ומראש ידעתי שלא הכל יצא לפועל, אבל גם אם רק אחד או שניים יצאו מזה, כבר זכיתי.

אז לא משנה מה היה ברשימה המקורית ומה עשיתי (אגב, חלק עשיתי כעבודת יצירה עם עלמה, והיא מאוד נהנתה), הנה הדברים הכי מענייים:

1. תפרתי שרשרת דגלונים רב פעמית שתשמש אותי גם במסיבות הבאות - 3 מטרים אורך של סרט אלכסון וכמעט 30 דגלוני לבד קטנים וצבעוניים.


עוד תמונות של הדגלונים ושל התהליך, כאן>>


2. בניתי מקרטון "לוח צילום" למזכרת - משחילים את ראש בתוך החור המיועד ומצטלמים



3. מעמד מיוחד לסוכריות על מקל

4. לצלם את כל באי המסיבה עם שפמים מצחיקים. הזמנתי מאלי אקספרסס לפני מלא זמן מדבקות של שפמים שונים, הדבקתי אותם לכבוד על מסיבה על שיפודים וחילקתי לאורחים כדי שיצטלמו. וזה היה מסמר האירוע!


אה, ורגע איך שכחתי את העוגה??>>

תגובות