לשדרג כיסא מחשב ישן - How to reupholster a computer chair

תמיד אני רואה בטלוויזיה, נו וגם באתר שבו אני עובדת - בניין ודיור, אנשים עושים פרויקטים של DIY בקלות רבה. משפצים, צובעים, מרפדים ומה לא. ואצלי, בין פרויקט DIY אחד למשנהו עוברים כמה שנים, נראה לי. פעם צבעתי כמה רהיטים בלבן, אבל זה באמת היה מזמן, ועכשיו לא מזמן, קפצה לי הזדמנות פרויקט נוסף ולא קשה - לרפד מחדש כיסא של מחשב.

בעיקרון, מדובר בכיסא די סתמי, שנקנה כמעט לפי עשור באופיס דיפו וגם אז לא עלה הרבה מדי. עבר כמה וכמה דירות וישבנים וסופסוף החליט להתפרק ולהיקרע. האינסטינקט הראשוני היה, כמובן, לזרוק אותו לקנות חדש, כי היום אני גם יכולה להרשות לעצמי כיסא קצת יותר שווה מההוא שנקנה בימי האוניברסיטה.





אבל, רגע רגע רגע, למה לא לעשות את מה שכולם עושים בטלוויזיה כל כך טוב ורק לתקן איכשהו את הריפוד??
בהתחלה חשבתי לתפור כיסוי חדש לפי מידות עם גומי מסביב, אבל אחר כך הבנתי שהכי פשוט, יעיל וגם כיף,יהיה לעשות את זה עם אקדח סיכות.

אז בחרנו ריפוד כהה (בכוונה) מתוך הבדים שהיו לי במלאי, גזרנו ריבוע גדול, פירקנו את הכיסא לגורמים ראשוניים, הידקנו והידקנו ויצא לנו כיסא חדש לגמרי!












תגובות