קוביה מלבד - תפורה במכונת תפירה - Another felt cube for baby

קוביות לבד הפכו לדבר קבוע בחיים שלי בזמן האחרון, זאת בזכות הלידות המרובות של חברות ובנות משפחה סביבי. בזמנו, החלטתי שאכין לכל יולדת מתנה אישית, וכל כמה זמן אני מחליטה על מתנה חדשה. הייתה תקופה של שמות ואותיות ועכשיו זה קוביות. (הנה הקובייה הקודמת שהכנתי)


הקוביות עשויות לבד, חתיכות צבעונית שאני מזמינה בסטוקים מאלי-אקספרס. לאחרונה הזמנתי משם לבד עם דוגמאות של לבבות, נקודות ופרחים - וככה פתאום הלבד היפה משתדרג פלאים. אז בקובייה הזו שילבתי את שני הסוגים - אחד חלק ואחד עם דוגמה. 






את כל הדברים שקושרים לבד לבד, אני תמיד תופרת ביד, כי זה נראה לי יותר נוח, בעיקר כי מדובר בדברים קטנים שקשה להכניס במכונת תפירה, אבל הפעם החלטתי לנסות לתפור את כל הקובייה במכונה. את הצורות של החיות היה קשה לתפור במכונה, אם כי זה היה הרבה יותר מהר מאשר ביד, אבל גם הרבה יותר עקום. ואת הפאות של הקובייה, החלטתי לתפור בתפר חדש מעולם לא ניסיתי שנראה מאסיבי ואוטם מעולה את כל הקובייה. היות ומדובר בשטח פנים קטן יחסית, אז היה קשה לתפור את כל הפאות ביחד מבלי לקמט את הבדים, אבל אם בפעם הבאה אחליט לעשות קובייה גדולה, זה יהיה תפר מעולה.





זה התפר במכונה שלי - שני הגלגלים עומדים במקום המסומן של התפר.


והנה, כך נראה התפר


ושוב:


וכמובן שגם הפעם הכנסתי לקובייה אלמנטים משעשעים עבור התינוק - רעשן ונייר אפייה שעושה רשרוש קל כשנוגעים בפאות הקובייה.

מימין הקובייה החדשה שתפורה במכונה ומשמאל הקובייה הקודמת שנתפרה ביד (הנה לינק לפוסט על הקובייה הקודמת)

כאן ניתן להבין את מימדי הקובייה בזכות גליל חוט התפירה שליד


ובסוף גם ארזתי את שתי הקוביות, הכנתי לכל אריזה תגית בעזרת פאנץ' ושמתי גם פסי וושי טייפ חמודים שהגיעו גם הם, איך לא מאלי-אקספרס.


תגובות