תחפושת של בת הים הקטנה - Little Mermaid Costume


בערך באוגוסט, הילדה כבר ידעה שהיא אוצה להתחפש לבת הים הקטנה. ויותר מחצי שנה לפני פורים התחלתי לחפש תחפושת מוכנה. בדקתי באלי-אקספרסס, אי ביי ואפילו בחנויות של דיסני בחו"ל. אבל כל הזמן גם חשבתי שאולי אני יכולה להכין משהו לבד. אפילו פתחתי עבור זה לוח מיוחד בפינטרסט



מתישהו בנובמבר הייתי בנסיעת עסקים באיסטנבול ושם נפגשת גם עם בת דודה שלי ששכנעה אותי סופית שצריך לתפור לבד את התחפושת, והיות ומדובר בבירת הבדים של העולם (לפחות לפי דעתי), תוך כמה שעות ובלי מאמץ מיוחד מצאנו את הבדים הדרושים לבת הים - סגול עם פייטים מנצנצים, ירוק עם פייטים מנצנצים וטול ירוק. לא באתי מוכנה עם מידות, אז לקחתי מטר או שניים מכל אחד. שיהיה. זה לא היה יקר, ומתישהו בא לי שוב לחזור לשוק הבדים הע-נ-ק של איסטנבול ולקנות בו את ה-כ-ל. באמת.





אז חזרתי הביתה והנחתי את הבדים בצד ורק בינואר התחלתי להילחץ שלא אספיק לתפור את התחפושת והתיישבתי לעבוד. מפה לשם, תוך כמה שעות בודדות הייתה לי תחפושת ביד, לא הכי מתוחכמת - גופיה וחצאית עם טול שאמור לדמות סנפיר, אך גם לאפשר תנועה חופשית של הילדה בתוך התחפושת.

הילדה מדדה את התחפושת והייתה מאושרת, כי גם הוספתי לזה תכשיטים מיוחדים של בת הים הקטנה שקיבלתי במתנה.

הילדה טוענת שצריך סנפיר יותר "אמיתי" ויכול להיות שאני אעשה שינוי בחצאית. אם כן, אעדכן גם כאן.

וככה זה נראה:
















עדכון: 28.2.2014:
הילדה אמרה שאין סנפיר בחצאית, אז לקחתי את החצאית למקצה שיפורים. פרמתי את הטול הירוק שלמטה, גזרתי אותו, לשניים והפכתי אותו למעין סנפיר. הפעם הילדה אישרה! 
נ.ב... עוד לא הספקתי לצלם אותה בחצאית המשודרגת. בקרוב...


וככה היא נראתה בפורים 2014, כולל פאה אדומה ותכשיטים

תגובות