קשת פרחים חגיגית לשבועות Flower Headband






כמדי שנה בשבועות, כולם מתחילים לדבר על פשטידות, בגדים לבנים ומה הילדים צריכים להביא לגן בתוך הטנא שלהם. אז בגדים לבנים נראה לי שיש לנו, מפשטידות משמינות החלטתי להימנע השנה ואת הזמן הפנוי להשקיע בקישוטים. החלטתח להכין לעלמה קשת לשיער עם פרחים לבנים קטנים שתוכל ללכת איתה בימים של החג ואולי גם אחר כך.






טמפלט של פרחים כבר היה לי, מקשת אחרת שהכנתי לא מזמן שמורכבת מ-4 פרחים בגדלים שונים.

הפעם החלטתי שיהיו שלושה פרחים, כשכל אחד מהם יורכב משתי שכבות לבד - לבן וצהוב ומעל כפתורים קטנים וחמודים (אגב, הייתי לאחרונה בהולנד וקניתי באחת מחנויות היצירה קופסה שלמה של כפתורים מיוחדים וצבעוניים).

וככה זה נראה, שלב אחר שלב:

1. חתכתי פרחים לבנים גדולים


2. לאחר מכן גזרתי פרחים צהובים קטנים יותר. אגב את הפרח הצהוב הנחתי על הלבן בכוונה בצורה לא חופפת.


3. הוספתי כפתורים קטנים וצבעוניים. כדי לגוון קצת, כל אחד משולשת הפרחים קיבל כפתור אחר.



4. לכל פרח הוספתי גם עלה ירוק וגם העלים מוקמו בכוונה בצדדים שונים של הפרחים.


 5. וזהו, עכשיו הגיע הזמן לתפור את כל החלקים יחד. קודם תופרים את שתי שכבות הפרח עם הכפתור (עדיף לשים סיכה, שתחזיק את השכבות במקום), אחר כך תפרתי את העלה הירוק בצורה כזו שלא יראו את החוטים בחוץ. והשלב האחרון זה תפירת הפרחים לקשת, אחד אחרי השני, במרווחים ביניהם.





כשסיימתי לתפור היה די מאוחר, והילדה כבר ישנה, אז צילמתי את הקשת עם אשכול ענבים מפתה במיוחד.


בבוקר כבר השתמשתי בדוגמנית הבית לצורך בדיקת הקשת. נראה לי שהצליח לי לא רע.





עוד פרחים שלי:

קשת לשיער עם פרחים מלֶבֶד>>



תגובות

הוסף רשומת תגובה