שדרוג מראה בעזרת וושי טייפ - Mirror makeover with washi tape



הנה כמה עובדות שכדאי לדעת:

1. מאז שגיליתי את הוושי טייפ, אני לא יכולה בלעדיו, גם אם בפועל רוב הגלילים שקניתי מונחים בקופסה כחדשים. רק מדי פעם אני שולפת אותם, כמו למשל ביום ההולדת של הבת שלי.

2. יש לי מראה ישנה בבית, שתלויה מאחורי הדלת ולא נמצא בשימוש כבר מזמן. לא ידעתי מה לעשות איתה, אז השארתי אותה תלויה, למרות שכבר מזמן רכשתי לעצמי מראת גוף הרבה יותר גדולה ושגם מתאימה לחדר שלי.

3. יש חופש גדול, הילדים משועממים ובחוץ חם נורא.

אז יש לנו פרויקט! אמנם חשבתי עליו יותר זמן, מאשר עבדתי עליו בפועל, אבל זה עדיין פרויקט!

:Here are a few things that you should knno about me

1. Ever since i have discovered tah washi tape, i can't live without it. Altough most of the washi that i have bought are still lying as new in the box. Only on special ocasions is pull them out, for example when i trew a birthday party to my girl.

2. I have an old mirror at home, that is hanging behind a door, so no one eve see it or use it. So now i have decided to renovate it.

3. Its summer time and the kids are at home and bored.

SO! we have a new project! And although i thought about this project longer than i actually worked on it, but  but still it's very exicting to me.





לקחתי את כל גלילי הוושי טייפ שלי (חלקם נקנו באלי אקספרס, אחרים בחנויות יצירה בהולנד - כולם מאוד זולים) והחלטתי להדביק אותם אחד ליד השני - בשורות ישרות לאורך ולרוחב המסגרת של המראה.

I took out every washi tape i have (from ali express, art and diy shops in Amsterdam - all very cheap), and decided to tape them one by one on the mirror frame.


קראתי לבתי בת ה-5 "לעזור" לי, למרות שבינינו, זה מאוד קשה גם למישהי יותר מבוגרת להדביק פסים ישרים צמודים מבלי לסטות או לטעות. אז גם היא טעתה וניסיתי ללמד אותה להדביק ישר יותר. והדבקנו והסרנו, ושוב הדבקנו ושוב הסרנו. ממש "בונדינג" של אמא ובת.

אגב, מדהים כמה הוושי הוא חומר שנדבק חזק. זה ממש לא כמו סלוטייפ צבעוני רגיל. הדבק שלו הרבה יותר חזק ובאחת הפעמים שהסרנו את הוושי אפילו גירדנו קצת את הצבע של המסגרת.

I called me 5 year girl to "help" me with this project, although just between us, its very hard even for a grown up to tape the washi strait with no mistakes. So she also made mistakes and then we learned together how to tape it correctly. Real bonding time.

\BTW, its amzaing how resistant the washi is, its nothing like the regular duct tape.






אחרי שסיימנו להדביק את הפסים השונים, החלטתי להשתעשע קצת עם מדבקות המילים של יעל יניב. בחרתי מילים (באנגלית) מדוף הגיליון שנראות לי מתאימות להיות על מראה ותרגמתי אותן לבת שלי, שלפחות תבין ותלמד משהו תוך כדי. קצת חבל לי שלא היו לי מדבקות דומות בעברית, כי המראה הזו תהיה תלויה בחדר של הילדים, ולדעתי זה היה הולם יותר.  אז יש לנו שם: smile, say cheese, laugh, photos, fun, enjoy.

After we finished with the washi, i decided to have some fun with stily words that i once bought from Yael yaniv. I have chosen some words that connect with the mirror theme - smile, say cheese, laugh, photos, fun, enjoy. All the words were on english, so i translated them to my daughter - short english lesson.







אז עכשיו כל מה שנותר לי, זה לתלות את המראה במקומה החדש בחדר הילדים ולמצוא את הפרויקט הבא שלי. ואם ימאסו עלי הצבעים שעל המראה, תמיד אוכל לקנות עוד גלילים.

So now all that is left to do is to hanf the mirror in the kids room and also find my new DIY project.

תגובות