צנצנות מנצנצות



אווירת חגי החורף אופפת אותי השנה יותר מבדרך כלל. הסמיכות בין חנוכה לחג המולד עשתה את שלה והחלטתי לצלול לפרויקט יצירה נוסף באווירה חורפית.

הפעם החלטתי לשחק עם צנצנות ישנות, שאני תמיד שומרת לכל מקרה שלא יבוא. פעם כבר הפכתי חלק מהצנצנות למחזיקי קשיות במסיבת יום הולדת. בכל אופן, תמיד יש לי כמה צנצנות ריקות, והפעם החלטתי לקשט אותן בעזרת צבעי ספריי שונים ו-וושי טייפ כמובן. הכנתי 4 צנצנות שונות, ולאחר שקישטתי ועיצבתי, חילקתי אותן כמתנות חג למשפחה.




אגרטל קטן לענפים מוזהבים>>
אספתי ענפים ישנים ברחוב, התזתי עליהם ספריי זהב, וגם על הצנצנת, שתהיה אטומה לגמרי. לעיטור וגימור, הוספתי חוט אריזה פשוט ותגית חמודה שעשיתי עם בעזרת פאנץ' תגיות שקניתי פעם בחנות של נתנאלה (מאוד שימושי למתנות).






צנצנת לסוכר>>
אם את הצנצנת הקודמת אטמתי לגמרי בספריי זהב, אז הפעם בחרתי לכסות רק חלק מהצנצנת, זאת כדי לראות את התכולה שלה. כדי לעשות זאת, הדבקתי נייר דבק באמצע הצנצנת והתזתי את הספריי רק על החלק התחתון ואחר כך גם על המכסה. הוספתי מדבקת לוח גיר של יעל יניב וכתבתי עליה "סוכר", אבל בתכל'ס אפשר לשנות את כיתוב לכל דבר אחר. בכל אופן, אמא שלי החליטה שבינתיים סוכר מתאים לה.




נרות>>
בנר אחד שילבתי שני סוגי וושי טייפ ורודים ושכבה של ספריי כסוף. בנר השני השארתי חלונות שונים למקור האור ואת השאר אטמתי בספריי בצבע קרם. את שני הנרות מילאתי במלח גס, שנראה קצת כמו שלג או קרח ומעל הנחתי נר קטן. היות ומדובר בצנצנות, לא זרקתי את המכסים אלא עיטרתי אותם במדבקות מהממות של "מיקוש", וכך כשרוצים להדליק את הנר, מרימים את המכסה, ובגמר השימוש, אפשר לכסות בחזרה.








כל הנבחרת ביחד>>



חג שמח וחורף חם!

תגובות