מזל שאין קלוריות בלֶבֶד





אתמול הייתי ביריד של נתנאלה בשרונים... אני תמיד הולכת ותמיד קונה מלא שטויות שמרגשות אותי. הפעם לא ידעתי מה אני רוצה לקנות (כי כבר יש לי הכל?), הסתובבתי כשעתיים בין הדוכנים, עברתי על המוצרים השונים, קיבלתי השראה ולא קניתי כלום.

אבל, כשחזרתי הביתה, הבנתי שהיריד החזיר לי את חדוות היצירה ומיד התיישבתי לתפור. החלטתי שמה שאני אתפור יהיה בנושא חנוכה. במקביל פתחתי לוח חנוכה בפינטרסט עם מלא רעיונות. החלטתי להכין סופגניות מתוקות מלֶבֶד, סביבון רך ושרשרת עם סימני החג.


את הסופגניות שתפרתי לקחתי מהבלוג של מקופלת (שגם נותנת שם הדרכה כיצד לתפור אותן), היה כיף ליצור עבור הסופגניות השונות מילוים צבעוניים ולרגע דמיינתי שאני בקונדיטוריה. הלוואי שהיינו יכולים לאכול סופגניות מלבד, בטוח היינו חוסכים כמה קלוריות.

עם הסביבון קצת הסתבכתי, בעיקר עם החיבורים של כל הצלעות ואפילו הבת שלי העירה שהוא לא יוכל להסתובב ככה. אבל כצעצוע רך לאוסף שלה היא לגמרי לקחה אותו.

ואחרונה חביבה, הייתה השרשת, שכבר מצאה את מקומה על הדלת של חדר הילדים. בהמשך הבלוג אני מפרטת את שלבי ההכנה של השרשרת, שזו גם הפעלה נחמדה לעשות עם הילדים אחר הצהריים.

את כל מה שתפרתי, העמדתי כמובן למסדר צילום, כשלתפאורה נעזרתי בדפי קארדסטוק של נתנאלה (סגירת מעגל?) שנקנו ביריד הקודם שלה וכלי אוכל צבעוניים מחדר המשחקים שלנו.

חג שמח ודל קלוריות לכולם!














כמובטח, למי שהגיע עד הלום הדרכה מצולמת לשרשרת חנוכה:

1. גוזרים מנייר כמה סוגים שונים של סימני חנוכה, אני בחרתי את הסביבון, הנרות ואת מגן הדוד. בהמשך תראו הסבר כיצד לחתוך ולתפור את הכל, אבל אפשר להימנע מכל זה ולגזור מלא סביבונים ונרות, ולהדביק אותן על סרט יפה כלשהו ועדיין תצא לכם שרשרת חגיגית מהממת.


2. לאחר מכן לוקחים כמה בדי הלבד שונים ומצמידים אותם יחד לערימה אחת. אני חיברתי 4 צבעים שונים, כי זה מה שהמספריים שלי מאפשרים לי לגזור יחד. מעתיקים על השכבה העליונה את הצורה הרצויה, מחזקים את כל הערימה עם סיכה, כדי שהם לא יזוזו וגוזרים לפי הסימנים.



3. אחרי שגזרנו את הכל, אפשר לסדר את פריטים לפי צבעים או צורות או ברנדומליות. לאחר מכן תופרים את כולם אחד אחרי השני, אפשר ידני ואפשר במכונת תפירה כפי שאני עשיתי.



4. ותולים איפה שרוצים - על דלת הכניסה, על אחד החלונות וכולי.

תגובות

הוסף רשומת תגובה