מטילים עוגן: כריות חדשות בהשראת הים



כבר סיפרתי כאן בעבר על אחת מקבוצות היצירה שאני שותפה בהן בפייסבוק - "יוצרות באם המושבות". מה שהתחיל כקבוצה קטנה של כמה שכנות, הפך למשהו הרבה יותר גדול עם סדנאות יצירה רבות, ואירועים חברתיים מחוץ לפייסבוק. איכשהו מעולם לא השתתפתי באף סדנה, אבל כן שיתפתי ביצירות שלי והתפעלתי מיצירות של אחרות. גם לא נכחתי באף מסיבה שלהן. עד עכשיו.


השבוע התקיימה מסיבת יוצרות שנתית כשהנושא שנבחר ללוות את המסיבה הקייצית היה ים. כל אחת שנרשמה למסיבה התבקשה להביא יצירה משלה בנושא הנבחר. במהלך המסיבה התקיימה החלפה, וכל אחת שהביאה מתנה, קיבלה מתנה אחרת בתמורה. במסיבה היו גם כמה סדנאות יצירה קטנות, משחקי חברה וכמובן בופה עשיר עם מאכלים מעשה ידיה של כל אחת ואחת בקבוצה (כמעט כל אחת - אני הבאתי בורקסים של רולדין).

לכבוד ההחלפה תפרתי כרית נוי עם כיסוי נשלף שניתן לכבס, בצבעים כחול/ירוק/לבן עם אפליקציה של עוגן בצבע תואם. לאחר מכן נשאר לי עוד קצת בד ותכל'ס עוד רצון לתפור, אז הכנתי כרית קטנה לסיכות תפירה בצורת כוכב ים. הכנסתי לכרית 3 סיכות תפירה לבנות בצורת לב ויצא סט תואם ומקסים - כרית לסלון וכרית לחדר העבודה.






אחרי כל זה, איכשהו עוד נשאר לי פרץ אנרגיה, אז החלטתי להוסיף לסט גם כובע מצחיה לבן עם אפליקציה של לוויתן כחול. 


והנה המתנה שאני קיבלתי בהחלפה: גלגל ים מקרטון שהכינה בחורה בשם קארין סמרה. אנחנו לא מכירות באופן אישי, אבל היא נראית בחורה משקיענית במיוחד.


ולסיום, קצת תמונות אווירה ממסיבת היוצרות













תגובות

הוסף רשומת תגובה