הכל מתחיל ממילה קטנה אחת



מזמן לא עבדתי עם בדי לֶבֶד, אולי כי מזמן לחברים שלי תינוקות מתוקים ורכים. משום מה הלבד שמור אצלי רק ליצירות לקטנטנים - קוביה רכה עם רעשן או שמות של ילדים חמודים - את אלה אני אוהבת להכין מלבד.
מזל שנולדה מילה - התינוקת המקסימה של חברתי נטאשה, כי סוף סוף היתה לי סיבה להוציא את קופסת הלבד מהארון ולהתחיל לתפור שלט חדש לחדר הילדים של הילדה הקטנה.



אגב, מילה נולדה שנתיים אחרי אחותה אמה שגם זכתה לשלט בסגנון דומה (השלט החדש זכה לכמה שדרוגים שלא היו קיימים לפני שנתיים). ההורים של הבנות מספרים בגאווה, שהילדה הגדולה שעדיין לא יודעת לקרא מן הסתם, קוראת (כביכול) את שמה מהקיר בכל פעם שהיא נכנסת לחדר.


אז עכשיו יש לשתי המתוקות חדר משותף, וכל אחת צריכה את השם שלה לידה, לא? אז בשביל זה יש את דודה אנה (אז מה אם אני לא דודה אמיתית שלהן?)

אז איך הכנתי את השלט?

  1. גזרתי ותפרתי את האותיות מבדי לבד שונים בצבע ורוד בהיר. על כל בד יש הדפס לבן אחד - לבבות, פרחים ונקודות
  2. על שתיים מהאותיות הוספתי כפתורי לב וכוכב שבולטים בצבעים הכהים שלהם
  3. את כל האותיות תפרתי לסרטי בד ורודים
  4. את הסרטים הדבקתי עם דבק חזק לשיפוד
  5. לשיפוד חתכתי מבעוד מועד את הקצה החד ועטפתי אותו בוושי טייפ בגוון מתאים
השלט כבר הגיע לידו למילה הקטנה, ועכשיו אני מחכה שההורים שלה יתלו אותו בחדר וישלחו לי תמונה לעדכון כאן בבלוג.

★ מזל טוב  








תגובות