שמות חדשים לאוסף



במשפחה שלי, מצד הבעל כמובן, יש הרבה דודים ובני דודים. אחרי גל החתונות במשפחה, הגיע גם גל הלידות המבורך. בשנים האחרונות התווספו כמה סופגניות מתוקות ורכות למעגל הקרוב, וכשהגל רק התחיל החלטתי שלכל ילד אני אכין שלט לחדר מבד לבד. מפה לשם, בחודש נובמבר האחרון הכנתי שני שלטים כאלה (אחד השלטים נשאר כחוב שלא מומש).

ועכשיו כשאני מסתכלת עליהם, זה דווקא מאוד מעניין לראות את ההתפתחות שעברו השלטים ואני איתם במהלך השנים, מבחינת תפירה, הגשה וצילום.




* לכל מי ששאל 1: את בדי הלבד החלקים וגם את האלה עם ההדפסים השונים, אני מזמינה מעלי-אקספרס. בדרך מדובר בריבועי בד חתוכים של 20 על 30 או פחות. ניתן להזמין מיקס של בדים או רק סוג אחד כמובן.
** לכל מי ששאל 2: הרקעים לצילום הם של יעל יניב. מאז שרכשתי את הרקעים הללו, כל הזמן בא לי לצלם עליהם דברים.
*** לכל מי ששאל 3: התפירה של האותיות נעשית כולה בעבודת יד וללא עזרה של מכונת תפירה. בקרוב, תתקיים סדנה לתפירת אותיות... אבל על כך בפוסט נפרד.








אחד השלטים הראשונים שהכנתי:



תגובות