מסיבת יום הולדת בסגנון מקסיקני



הרבה זמן עבר מאז הפוסט הקודם שלי, וזה לא שלא היו אירועים יפים ששווה לתעד. הראש היה במקום אחר, אבל עכשיו אני פה ויש לי כמה פוסטים כבר בקנה. הראשון, זה הפוסט הנוכחי ממסיבת יום הולדת בסגנון מקסיקני של הבן שלי שחגג לאחרונה שנה.
תכל'ס ילד בן שנה לא צריך מסיבת יום הולדת, כי הוא לא יבין והוא לא יזכור. אני מסכימה עם זה, אבל רק חלקית, כי המסיבה היא לא רק שלו, אלא גם של ההורים המאושרים, שרוצים לציין את היום המיוחד. ולגבי הזיכרון? בדיוק בשביל זה המציאו את התמונות, זיכרון 1 טרה בענן ואלבומים דיגיטליים. הילדים הגדולים שלי מאוד אוהבים לדפדף באלבומי הילדות שלהם ולדמיין/להיזכר בימי ההולדת הקודמים שלהם.



אז עכשיו אנחנו כאן, מסיבה לילד לגיל שנה. לא רציתי משהו של "בנים" בצבעי כחול/ ירוק. גם לא רציתי שום דמות ילדות כמו מיקי או דורה או יובל המבולבל. בשיטוטיי הליליים (בכל זאת תינוק בן שנה שלא ישן מספיק) בעלי אקספרס עלה אצלי הרעיון של מסיבה מקסיקנית. הרעיון ישר "זרק" אותי לסרט "קוקו" של דיסני ומשם הדרך לפתיחת לוח פינטרסט ייעודי והזמנת המוצרים הרלוונטיים הייתה קצרה.

ציוד שהוזמן מחו"ל, כולל לינקים לעלי אקספרס:
2 בלוני הליום של לאמה/ אלפקה
בלון זהב ענק של הספרה 1
2 ראנרים צבעוניים מסורתיים
חבילת פרחי מניפה צבעוניים
אביזרי צילום - שפמים, כובעים, לבבות, שפתיים וכולי
חבילת טופרים בצורות של לאמה וקקטוסים
קשים צבעוניים מסולסלים 
באנר דגלים מקסיקני צבעוני
חולצה עם הכיתוב I'm 1

ציוד נוסף שנקנה בארץ:
כלים חד פעמיים במגוון צבעים

מבחינת אוכל, קניתי טורטיות משני סוגים, הכנתי מגוון ממרחים, סלטים, בשר טחון מתובל, שיפודי פרגית במרינדה, נאצ'וס ועוד כל מיני קשקושים.

עבור העוגה הכנתי דף A4 באותו סגנון והדפסתי בחנות ימי הולדת.

הערה לגבי הבלונים שהוזמנו מסין: לא בכל בית עסק מוכנים לנפח בהליום בלונים שלא נקנו אצלם, אז כדאי לקחת את זה בחשבון. ודבר נוסף, הספרה מזהב לא הייתה מותאמת לניפוח בהליום אלא לניפוח רגיל עם הפה או משאבת בלונים. מודה שלא שמתי לב לזה בעת ההזמנה.



 










 

תגובות